Obserwatorzy

poniedziałek, 24 grudnia 2018

Dziś Wigilia, więc postanowiłam zrobić świąteczny tag niezwiązany z książkami. Dzięki temu tagowi możecie się o mnie czegoś dowiedzieć 

A więc zaczynamy



Christmas tag

1. Wolisz w święta chodzić w piżamie czy elegancko się ubierać ?
W piżamie bo jest najwygodniejsza 😋 ale niestety trzeba się ładnie ubrać bo nie wypada w nocnych ciuchach.

2. Kiedy zaczynasz przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia ?
Zależy. Jak kupuję prezenty to nawet 2 tygodnie wczesniej.

3. Posiadasz kalendarz adwentowy ?
Nie mam kalendarza. Jak byłam młodsza to miałam, a teraz to wyrosłam z tego. Miałam taki z czekoladkami.

4. Prezenty otwierasz w świąteczny poranek czy wieczorem w Wigilię ?
W Wigilię po kolacji 😀

5. Gdybyś mogła w tym roku kupić prezent tylko jednej osobie kto by to był ?
Mojej przyjaciółce i bym kupiła jej "Mali Bogowie. O znieczulicy polskich lekarzy oraz jak umierają Polacy" Pawła Reszki.

6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia ?
Lubię to, że jest wolne 😂

7. Jaka jest twoja ulubiona świąteczna potrawa ?
Najbardziej lubię barszcz z uszkami.

8. Makowiec czy sernik ?
Bez dwóch zdań sernik.

9. Co lubisz najbardziej robić podczas przerwy świątecznej ?
Czytać, oglądać zaległe seriale. Ogólnie odpoczywać.

10. Co wolisz: Wigilię czy Pierwszy Dzień Świąt ?
Chyba Pierwszy Dzień Świąt, ponieważ nie ma już tego szumu, zabiegania. Nie to co w Wigilię.

11. Jak nazywa się twoja ulubiona świąteczna piosenka ?
Wham " Last Christmas" heh 😁

12. Który ze świątecznych filmów jest twoim ulubionym ?
Nie oglądam telewizji, więc nie mam ulubionego.



Z okazji Świąt Bożego Narodzenia chciałabym życzyć wszystkim zdrowych, spokojnych, wesołych, zaczytanych świąt 😃


2 komentarze:

  1. Również wolę sernik od makowca, chociaż makowiec też zły nie jest :D

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń