Obserwatorzy

poniedziałek, 31 grudnia 2018

Postanowienia noworoczne book tag /  The New Year's revolutions book tag







1. Autor, z którym chciałabyś rozpocząć swoją przygodę w nowym roku.
Jennifer  L. Armentrout 


2. Książka, którą chciałabyś przeczytać
"Skradzione laleczki" Ker Dukey


3. Klasyk, który chciałabyś przeczytać
"Rozważna i romantyczna" Jane Austen

4. Książka, którą chciałabyś przeczytać po raz kolejny
Nie mam takiej, bo nie czytam powtórnie książek. Czytam tylko raz XD

5. Książka, którą masz od wieków i chcesz ją przeczytać w nowym roku
Mam zaczętą "Stulecie detektywów" Jurgen Thorwald. Jestem w mniej niż połowie, ale już trzeci rok czytam i nie mogę skończyć :P

6. Wielka książka, którą chciałabyś przeczytać
"Jak nie umrzeć przedwcześnie" Dr.Michael H. Greger, Gene Stone

7. Autor, którego chcesz przeczytać więcej książek w nowym roku
Katarzyna Berenika Miszczuk. Po przeczytaniu serii "Kwiat paproci" chcę więcej przeczytać książek tej autorki :)

8. Książka, którą dostałaś na święta i chciałabyś przeczytać
Nie dostałam żadnej, ja książki wypożyczam z biblioteki. 

9. Seria, którą chciałabyś przeczytać (zacząć i skończyć)
seria "Akademia Wampirów" Richelle Mead

10. Seria, którą już zaczęłaś i chciałabyś skończyć w nadchodzącym roku
Zaczęłam "Gone. Zniknęli.Faza pierwsza: Niepokój" Michael Grant i skończyłam w połowie. Chętnie bym dokończyła tą serię, ale nie wiem czy dam radę przez nią przebrnąć




Wszystkim życzę Zaczytanego Nowego Roku 2019 !!!! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz